دلم هوای خودم را کرده است....

دلم هوای خودم را کرده است....

دلم هوای خودم را کرده است

ایــن روزهـــا

بیشــتر از هــر زمــانی

دوسـت دارم خــودم باشــم !!

دیگــر نـه حــرص بدســت آوردن را دارم

و نه هـــراس از دســت دادن را ..

هرکـــس مـــرا میـــخواهد بـخـــاطــر خــودم بخواهــد

دلــم هـــوای خـــودم را کـــرده اســت ..

همین....



نظرات شما عزیزان:

mehdy5471
ساعت11:13---10 شهريور 1392
دوست دارم هدیه ایست

که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد.

قیمتی دارد که هرکسی توان پرداختش را ندارد.

جمله ی کوتاهیست...

که هر کسی لیاقت شنیدنش را ندارد...!!!


Mohsen
ساعت17:57---1 مرداد 1392
کوچه های قدیمی را باریک می ساختند تا آدم ها به هم نزدیک تر شوند . . . حتی در حد یک گذر . . .
اکنون چقدر آواره ایم در این همه خیابان پهن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:37 ] [ تنهاصبور ] [ ]